صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید دارد مدیریت این باشگاه اعلام کند این خریدهایی که این‌روزها انجام می شود با نظر کادرفنی است یا خودشان سرخود آن را انجام می دهند!؟

صادق ورمزیار

ورمزیار در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال تاکید کرد: من کاری به آقای نکونام ندارم اما از آقای سمیعی می خواهم شفاف به ما بگوید با نظر کی این بازیکنان جذب شدند. کمیته فنی بوده؟ خود نکونام خواسته؟ یا خودشان خریده اند؟ این را شفاف به پیشکسوتان و هواداران بگویند. تا در آینده اگر خواستیم اظهار نظری داشته باشیم دقیق باشیم. ما باید متوجه باشیم با نظرچه کسی یا کسانی این بازیکنان جذب شده اند.

وی افزود: ما نمی توانیم بایستیم و نگاه کنیم ببینیم چه کسی تیم را می‌بنند. حالا ایجنت می‌آید این قراردادها را می‌بنند؟ خود آقای سمیعی می‌بنند؟ شفاف بگویند. این درخواست را از آقای شهریاری و سمیعی دارم.

او درخصوص شرایط تمدید حسین حسینی دروازه‌بان فصل گذشته این تیم گفت: به هرحال حسینی سال‌ها برای استقلال کشیده است. من فکر می‌کنم باید باشد تا به تیم در فصل جدید کمک کند. همه بازیکنان، مدیریت باشگاه و مجموعه ورزش کمک کنند تا حسینی بماند. در این سال ها هم به استقلال کمک کرده است. الان هم می‌تواند به تیم کمک کند.

کد خبر 865847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha